2011. július 16., szombat

Spirál nyaklánc

Ballagási ajándéknak készült, az ajándékozott nagyon örült nekik.
És én is, hogy örömet okozhattam.
Ezüst-fekete színben készült, és megint a robbantott gyöngyöket használtam, annyira tetszik, hogy a minap vettem belőlük tiszta áttetszőt, és rózsaszínest is (a kis gráciáknak lesz belőle majd valami karácsonyi meglepi :)


Annyira megtetszett ez a nyaklánc, hogy magamnak is készítek egyet, kis módosításokkal. :)
A legjobb, hogy más színű gyöngyöket használva a két oldalon, két nyaklánc lesz egyben.
Minta: Poé Éva medálja.

2 megjegyzés:

  1. Egy ilyen szép nyaklánccal nem nehéz örömet szerezni. :))) Nagyon tetszik a medál!! :)))

    VálaszTörlés
  2. :)
    Elég egyszerű, de ötletes medál, nekem is nagyon tetszik, és az ezüst-feketét amúgy is imádom :)

    VálaszTörlés