2013. március 31., vasárnap

Szülinapi ajándéklánc

Schnappy szülinapi ajándéklánca elért hozzám is.

Latinkától kaptam egy csodás egyveleget, persze meglepi volt teljesen, nem akartam megnézni kitől érkezik az ajándékom :)
Szegény idegeskedett is, mert Anyáékhoz kértem a küldeményt, hogy biztos megérkezzen, így tényleg csak a szülinapomon bontottam ki.
A levendulás tasak nagy kedvencem, és egyszerűen imádom az illatát, de a többi is csodaszép!
Nagyon köszönöm :)


Én pedig Krisztinának küldtem egy packot.
Volt benne egy drótos medálos nyaklánc kék színben, valamint egy kreatív csillag (by Ewa), minta alapján készült medál ezüst láncon, valamint raktam mellé egy organza nyakláncot is és így cserélhető.
Valamint pár csomag teafű is lapult a csomagban.
A levele alapján úgy érzem sikerült eltalálnom a meglepit :)


Ewa - Kreatív csillag mintája alapján.

3 megjegyzés: